Zakres obowiązków:

  • prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów
  • analiza rynku w obrębie branży elektrycznej
  • nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami
  • kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych
  • koordynacja i kontrola dostaw oraz prowadzenie bieżącej oceny dostawców
  • operacyjna obsługa zakupów realizowanych na podstawie stałych umów

Wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Word)
  • komunikatywność pozwalająca na budowanie trwałych relacji biznesowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne

Oferujemy:

  • Stabilną, ciekawą pracę w dynamicznym, profesjonalnym zespole,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

Aplikuj na ofertę pracy

Wypełnij poniższy formularz i załącz plik CV.

Zgoda
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu wysłania zapytania przez formularz. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Oświadczam, że zapoznałem się z Zasadami o Ochronie Danych Osobowych.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *